wtorek, 15 marca 2011

Od nowa

Księżniczkę na Ziarnku Grochu zamknęłam wraz z nią zamknęłam swoją przeszłość i wróciłam do punktu wyjścia sprzed 20 lat.
Zaczynam od początku. Układam sobie życie bez zobowiązań, powiązań, w szacunku do siebie i bardzo się pilnuję, żeby tego szacunku do siebie nie utracić.
Ostatni rok upłynął mi na załatwieniu wszystkich potrzebnych formalności do rozpoczęcia nowej podróży. Kolejna zmiana mieszkania https://picasaweb.google.com/justyna250270/MojNowyDom?feat=directlink, kolejny rozwód, zmiana stanowiska w pracy, zmiana koloru włosów , moze kolejna miłość(?).
Po poprzednich doświadczeniach nie wiem czy kochać umiem, czy potrafię „rzucić się w głąb oceanu, zanurzyć i utonąć w czyichś oczach”. Pewnie tak bo jeśli ktoś porzuca 16 lat spędzonych w uśpieniu to może przez kolejne lata albo spać albo żyć, po prostu żyć.
Jest dobrze, życie toczy się dalej, podróże się nie kończą a ja otwieram kolejny rozdział w swoim życiu  dla siebie.

1 komentarz:

  1. Aaaaaaaaaaaaaaa - "zmiana stanowiska pracy". No to dlatego nie odpowiadasz na moje maile!!! I co teraz? :-(

    OdpowiedzUsuń